Liigu sisu juurde

Kui sa ei leia siit oma küsimusele vastust, siis kirjuta order@insystem.ee

Vastame Teie küsimusele hiljemalt kolme tööpäeva jooksul.

Kas tellimuse tegemiseks pean ennast kasutajaks registreerima?

Tellimuse tegemiseks ei pea ennast kasutajaks registreerima. Vaatamata sellele soovitame Teil luua meie kodulehel oma konto, mis võimaldab Teil igal ajal näha oma ostude ajalugu, muuta kontaktandmeid jms.

Peale tellimuse tegemist märkasin, et eksisin kohaletoimetamise kontaktandmetega.

Kui märkad kontaktandmetes viga siis helista esimesel võimalusel telefonil 53 020981 või kirjuta e-posti aadressile order@insystem.ee .

Kui kiiresti jõuab tellitud toode minuni?

Eesti siseselt paneme paki teele 3 tööpäeva jooksul ja pakk jõuab tellijani hiljemalt 4 tööpäeval. Tellides paki Soome, Lätti või Leetu jõuab pakk tellijani hiljemalt 7 tööpäeva jooksul.

Kohaletoimetamise aeg sõltub veel sellest, millise meetodi Te valite kauba eest tasumiseks. Kui valite maksmise pangalingi kaudu (läbi maksekeskuse), siis näeme koheselt, et toote eest on tasutud ja võimalusel paneme tooted teele ka nädalavahetusel.

Kui tasute kauba eest pangaülekandega, siis kauba paneme teele peale seda, kui meie kontole on raha kauba eest laekunud.

Mida tähendavad tellimuse staatused (ootel, töös, tellimus täidetud)?

Tellimus ootel – oled toodete eest maksmisel valinud maksemeetodiks pangaülekande. Sellisel juhul ei komplekteeri ja saada pakki teele enne, kui näeme laekumist oma pangakontol. Kui oled tellimuse teinud näiteks reede õhtul või nädalavahetusel, näeme meie makse laekumist alles esmaspäeval. Seega nende päevade võrra paki väljasaatmine viibib.

Tellimus töös – teie makse on meile laekunud ja tooted on komplekteerimisel ning pannakse peagi teele. Tellimus töös etapp võib vahele jääda, kui olete valinud maksmiseks pangaülekande. Järgmise etapina tuleb sellisel juhul kohe tellimus täidetud.

Tellimus täidetud – teie poolt tellitud tooted on vastavale transpordifirmale üle antud või pakiautomaati pandud.

Millist transpordiviisi kasutades saan paki kätte kõige kiiremini?

Kõige kiiremini jõuavad pakid Teile kohale, kui valite paki kättesaamiseks Omniva või Itella (Smartpost) pakiautomaadi. Omnivaga jõuame reageerida kuni kella kuueni õhtul ja sellisel juhul saate paki tõenäoliselt kätte juba järgmine päev. Itella pakke viime automaati enne kella kolme. Kõik Itella tellimused, mis on tehtud peale kolme, viime pakiautomaati järgmisel päeval.

DPD pakid korjatakse meilt peale igal hommikul kell 10, seega kõik peale 10 tehtud tellimused lähevad teele järgmisel päeval.

Kui tellimus on tehtud reede õhtul või nädalavahetusel, saate paki kätte tõenäoliselt uue nädala esmaspäeval või teisipäeval.

Kui palju maksab paki transport?

Tellides meie kodulehelt tooteid vähemalt 50 EUR eest, on transport sulle tasuta. Muudel juhtudel on kaubale lisanduv pakikulu järgmine:

Riik Omniva Smartpost DPD pick up punkt/automaat Kuller uksest ukseni
Eesti 3,8 € 2,8 € 2,9 € 4.9-5 €
Läti 6,99 €   6,99 € 10.49 €
Leedu 7,99 €   7,99 € 11,49 €
Soome   11,99 €   15,99 €

 

Minu konto andmed
Unustasin oma kontosalasõna. Kuidas saan selle teada?

Mine Heveren.ee konto sisenemise lehele ja vajuta nuppu „Kaotasid parooli“. Seejärel sisestage lahtrisse oma e-posti aadress või kasutajanimi, mida te konto loomisel kasutasite ning vajuta Kinnita. Peale protsessi saadame Teile uue parooli lähtestamiseks meilile e-kirja.

Kuidas saan muuta oma konto salasõna?

Logige ennast heveren.ee lehele ning vajutage Minu konto all nuppu “Konto andmed”.

 

Maksmine
Millised on maksevõimalused?

Heveren.ee poes saab tasuda järgnevate makseviisidega: Swedbank, SEB Pank, Danske Pank, Nordea Pank, LHV pank, Coop pank, Pocopay ja Liisi järelmaksuga.

Kas on võimalik tasuda arvega?

Jah, on. Kauba eest tasumisel vajuta linnuke lahtrisse „Maksan arvega“ ning peale seda saadame sulle arve konto registreerimisel isestatud e-meili peale. Arvega tasumisel on maksetähtajaks 7 päeva.

Kas maksekeskuse kaudu pangalingiga maksmine on turvaline?

Jah on! Oleme valinud maksekeskuse oma partneriks seetõttu, et nii näeme kõige kiiremini toote eest tehtud makset ja saame kauba nii ka kõige kiiremini teele panna (ka nädalavahetusel). Maksekeskust kasutavad oma e-poodides väga paljud suured jaeketid (vajadusel tutvu www.maksekeskus.ee)

Tagastamine
Kas ostetud toodet saab tagastada?

Jah, ostetud kaupa saab tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis, kasutamata ja kahjustamata.

Kui olen toote tagastanud, millal saan tagasi toote eest tasutud summa?

Insystem Baltic OÜ (Hevereni brändi omanik) tagastab kliendile raha 7 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Kas kõik tooted on tagastatavad?

Tagastamisele ei kuulud tooted (nt nahahooldustooted), mis on lahtises pakendis ja mille kasutamist või mittekasutamist ei saa kontrollida.

Soodustused
Kuidas sooduskoodi kasutada?

Soodustuse rakendamiseks sisesta ostukorvis väljale “Sooduskood” oma unikaalne kood ning vajuta nupule “Rakenda”.

Lisaküsimused
Millist tarnemeetodit toodete tellimisel kasutada?

Heveren.ee ei eelista üht tarnijat teisele. Vaatamata sellele palume kauba tellimisel eelnevalt mõelda, kas pakiautomaat asub väljas ja kui kiirelt pakile järele jõuate. Nahahooldustooteid ja tehnikat, mis töötab akudel, palume võimalusel tellida kulleriga koju või pakiautomaati, mis asub hoones sees.