Müügitingimused
1. ÜLDTINGIMUSED
1.1 Veebipoe heveren.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Insystem Baltic OÜ, registrikood 11278572, asukohaga Lai 2, 79806, Kohila alev, Raplamaa, Eesti Vabariik.
1.2 Käesolevad ostu-müügitingimused (edaspidi Tingimused) reguleerivad aadressil www.heveren.ee asuva e-kaupluse haldaja, kelleks on Insystem Baltic OÜ (edaspidi müüja) ja Insystem Baltic OÜ klientide(edaspidi ostja) vahelisi suhteid ja tingimusi.
1.3 Enne Kauba suhtes ostu-müügitehingu teostamist kinnitab Ostja, et ta on Tingimustega tutvunud, nõustub neid täitma ja järgima ning käsitleb neid Müüjaga sõlmitava tehingu siduvate tingimustena. Tingimustega mittenõustuv Ostja ei saa Müüjaga sooritada Kauba suhtes ostu-müügitehingut.
1.4 Lisaks Tingimustele reguleerivad Müüja ja Ostja vahelisi õigussuhteid ka Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.5 Kõik eelpool ja allpool loetletud tingimused kehtivad heveren.ee veebipoest kaupade ostmisel.
1.6 Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
1.7 E-poe Kaupade laoseisu arvestamise tehnilise eripära tõttu kajastab Kaupade laoseis tegelikku olukorda ajalise nihkega ja võib tegelikust seisust erineda. Ostja poolt soovitav Kaup broneeritakse Müüja laoseisust Ostjale alles pärast Kauba eest tasumist Tingimustes sätestatud tingimustel. Seetõttu ei vastuta Müüja selle eest, kui Ostja poolt tellimust alustades on tema poolt soovitud Kaup märgitud kui „Toode on laos“, kuid ostu-müügitehingu sõlmimise hetkel selgub, et Ostja poolt soovitud Kaup on Müüja laost otsa saanud „Laost otsas“. Sellisel juhul ostu-müügitehingut Müüja ja Ostja vahel sellise Kauba suhtes ei sõlmita ning Müüja ei vastuta sellest Ostjale tekkida võivate võimalike kahjude eest.
1.8 Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:
1.8.1 kaup on laost otsa saanud;
1.8.2 kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu;
1.9 Kui müüjal ei ole võimalik tellimust täita, võtab ta ostjaga ühendust ning tagastab tasutud summa, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.
1.10 Veebipoes olevate toodete pildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikest toodetest.
2. OSTU-MÜÜGITEHINGU POOLED
2.1 Müüjaks on Heveren.ee haldajaks olev äriühing ärinimega Insystem Baltic OÜ (registrikood 11278572, asukoht Lai 2, 79806, Kohila alev, Raplamaa, Eesti Vabariik, tel. +372 53 020 891, e-post info@insystem.ee).
2.2 Ostjaks võib olla vähemalt 18-aastane füüsiline isik ja iga juriidiline isik, kes enne ostu-müügitehingu teostamist kinnitab, et on Tingimustega tutvunud ning nõustub ja kohustub neid täitma.
2.3 Juhul, kui füüsilisest isikust Ostja on alla 18-aastane, kinnitab ta ostu-müügitehingu sooritamisega, et tema poolt Müüjaga sõlmitava tehingu on tema seaduslik esindaja vastavalt seadusele eelnevalt heaks kiitnud või, et ta täidab tehingu vahenditega, mille andis talle selleks otstarbeks või vabaks kasutamiseks tema seaduslik esindaja või viimase nõusolekul kolmas isik.
2.4 Müüja jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel heveren.ee.
2.5 Veebipoes olevate toodete pildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikest toodetest.
3. HINNAD
3.1 Müüja jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel heveren.ee.
3.2 Kõikide Heveren e-poes müüdavate Kaupade hinnad on Eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis ostu-müügitehingu sooritamise hetkel kehtivat käibemaksu, samuti muid riiklikke või kohaliku omavalitsuse poolt kehtestatud makse.
3.3 Veebipoes müüdavate kaupade hinnad on märgitud toodete juurde.
3.4 Ostetud toodetele lisandub transpordihind (v.a. eripakkumised). Kingituse või soodustuse saamisel ei arvestada transpordikulu ostusumma hulka.
3.5 Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
3.6 Kauba kättetoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel ostukorvis ja kassas.
3.7 Müüjal on ilma etteteatamata igal hetkel õigus muuta Kaupade hindu. Juhul, kui Müüja muudab Kaupade hindu pärast Ostja poolt Kauba suhtes tellimuse esitamist, kohustub Müüja müüma Kauba Ostjale hinnaga, mis kehtis Ostja poolt ostu-müügitehingu sõlmimise hetkel.
3.8 Kui toote hind on Müüja poolt ekslikult sisestatud ning sellest teavitatakse Ostjat enne või peale Ostja poolse tellimuse esitamist ja Müüja ning Ostja ei jõua uues hinnas kokkuleppele, on Müüjal õigus müügitehingust taganeda, Ostja tellimus tühistada ja tellimuse eest tasutud summa tagastada.
4. TELLIMUSE VORMISTAMINE, TASUMINE JA LEPINGU JÕUSTUMINE
4.1 Lisage soovitud kaup ostukorvi.
4.2 Ostukorvi sisu nägemiseks valige veebilehe paremalt ülevalt nurgast „Ostukorv”
4.3 Ostukorvis ja kaupade tootelehel on võimalik suurendada või vähendada ostetavate Kaupade kogust.
4.4 Tellimuse vormistamiseks klikkige lingile „MINE MAKSMA”. Teid suunatakse tellimuse vormistamise leheküljele.
4.5 Ostja poolt Ostukorvi lisatud Kaupade hinnale lisandub Transpordikulu, mis tekib vastavalt Ostja transpordi valikule Ostukorvis ka visuaalis eraldiseisva artiklireana.
4.6 Tellimuse täitmiseks tuleb ostjal täita nõutud andmeväljad(eesnimi, perekonnanimi, Kauba sihtkoht jne.) ja valida sobiv kohaletoimetamise viis.
4.7 Andmete sisestamise järel valige teile sobiv makseviis.
4.8 Tellimuse kinnitamiseks tehke linnuke valiku „Olen lugenud ja nõustun müügitingimustega” ette ja seejärel valige „Esita tellimus”.
4.9 Valides tasumise viisiks “Pangalingiga” klikkige lingile “Esita tellimus” ning seejärel suunatakse Ostja internetipanga lehele, kus on võimalik tasuda tellimuse eest. Pärast seda saadetakse tellimiskinnitus Ostja e-posti aadressile.
4.10 Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa täies ulatuses laekumisest müüja arvelduskontole.
4.11 Eduka tellimuse sooritamise ja ostu-müügilepingu sõlmimise korral saadab Müüja Ostja poolt märgitud e-posti aadressile elektroonilise tellimuse jõustumiskinnituse (tellimuse maksekinnituse).
4.12 Veebipoes heveren.ee sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E-R 9.00-17.00. Kui tellimus esitatakse reedel pärast 12.00, siis vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.
4.13 Kui Ostja ei ole tellimuses märgitud maksetähtaja (reeglina 3 kalendripäeva või juhul kui Müüja ei ole märkinud teisiti) jooksul alates tellimuse vormistamisest tasunud tellimuses toodud Kauba eest, tühistab Müüja tellimuse automaatselt ning ostu-müügilepingut Ostja ja Müüja vahel Kauba suhtes ei sõlmita.
4.14 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel,teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha(sh.kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saamisest.
4.15 Olge tellimuse vormistamise leheküljel olevate lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Ostja poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.
5. KOHALETOIMETAMINE
5.1 Müüja kohustub asuma ostu-müügi tehingut täitma kohe peale lepingu sõlmimist(raha laekumisel müüja kontole) ja asuma vastavalt ostja valitud transpordile lepingu esemeks olevat kaupa üle andma 48 tunni jooksul transpordiettevõttele. Juhul kui kullerfirmale üleandmisel on tekkinud viivis, teatame sellest Ostjale Ostja poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või elektronposti teel 3 tööpäeva jooksul arvates ostu-müügitehingu sõlmimise jõustumisest.
5.2 Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu ja Soome.
5.3 Kauba saatmiskulud kannab ostja ja vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
5.4 Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-4 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest (va sooduskampaaniad).Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 7 tööpäeva jooksul.
5.5 Pärast müügilepingu jõustumist on kaupu võimalik kätte saada kahel moel:
5.5.1 Kullerfirma toimetab kauba Teieni tellimusel märgitud aadressil;
5.5.2 Kaup saadetakse Teieni tellimusel märgitud pakiautomaati;
5.6 Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.
5.7 Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmetele sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
5.8 Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida müüja ei saanud mõjutada ega ette näha.
5.9 Kui pärast ostu-müügitehingu sõlmimist selgub, et Ostja poolt ostetud Kaupa Müüja laos enam ei ole ja on ilmne, et Kauba kohaletoimetamine Tingimustes määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik, või muudel juhtudel, kui Kauba tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest Müüja ei vastuta, teatab Müüja sellest Ostjale viimase poolt tellimuse vormistamisel märgitud kontakttelefoni või elektronposti teel esimesel võimalikul võimalusel, ent mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul arvates ostu-müügilepingu sõlmimisest ja annab teada Ostja poolt tellitud Kauba kohaletoimetamise tähtaja.Sellisel puhul on ostjal õigus lepingust taganeda.
6. TAGASTAMISÕIGUS
6.1 Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. 14-päevane tagastamisõigus kehtib ainult eratarbijatele. Juriidilistele isikutele 14-päevast taganemisõigust ei kohaldata.
6.2 Tagastatav toode peab olema kasutamata, komplektne, originaalpakendis koos kõikide komplekti kuuluvate lisadega (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb tagastada kogu komplekt (st. kõik tooted).
6.3 Tagastatava Kauba pakend ei tohi olla rikutud ning peab olema kaubandusliku välimusega. Kui ostjal ei ole pakendit võimalik avada ilma kahjustamata, siis vastutab selle eest müüja.
6.4 Kui tagastatav toode ei vasta ülal mainitud tingimustele, on Müüjal õigus keelduda toote tagasi võtmisest.
6.5 14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, kui:
- toodet ei saa oma olemuselt tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel tagastada (nt meik, kosmeetika, parfüümid, hügieenitooted, toidulisandid ja toidukaubad, joogid, tekid, padjad jms) või toode on olnud kasutusel või avatud või mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida;
- tellimuse sisuks on lilled, lilleseaded või lillekimbud vastavalt VÕS §-le 53 lg 4 p 4;
- toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
- toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil;
- rikke on põhjustanud seadme vale kasutamine (juhendi järgimata jätmine);
- seadet on kasutatud sobimatu voolupingega;
- tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
- tegemist on seadme normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;
- seadet on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldaja.
6.6 Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis kauba ostust taganemise avaldus ning saata see aadressile info@insystem.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Tagastamisele ei kuulu kulumaterjalid, kehahooldus- ja hügieenitooted juhul, kui ostja on toote pakendi avanud (vt punkt 6.5)
6.7 Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
6.8 Kauba tagastamise korral tagastatakse Kliendile ostu eest tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14-päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest. Tagasimakse tegemine võib viibida seni, kuni Insystem Baltic OÜ on lepingu esemeks oleva asja kliendilt tagasi saanud ja selle üle kontrollinud.
6.9 Kõik otseselt kaubast taganemise kulud kannab ostja.
7. VÄÄRAMATU JÕUD
7.1 Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida müüja ei saanud mõjutada või ette näha.
8. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
8.1 Ostja annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartneritele isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
8.2 Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine e-poes tellimuse registreerimisel.
8.3 Ostjate Isikuandmeid töötleb Müüja ning Ostja isikuandmeid, mis on vajalikud kauba vahendamiseks teenuse kasutajale, edastatakse ka kulleriteenust osutavaile ettevõttele.
8.4 Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadusest tulenevate turvameetmetega.
8.5 Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
8.6 Müüja jätab endale õiguse edastada teenuse kasutajat puudutavaid isikuandmeid isikuile, kellel on selleks seaduslik õigus ning kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks ning isikuile, kellel on selleks seaduslik õigus ning see toimub teenuse kasutaja või muu isiku elu, tervise või vabaduse kaitseks.
8.7 Ostja annab Müüjale nõusoleku kasutada tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressi tellimustega seotud info ja –dokumentide edastamiseks.
8.8 Ostja annab Müüjale nõusoleku kasutada tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressi ostja kontaktandmeid reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks ostjale juhul, kui on märkinud ära vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel linnukesega vastavas aknas. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest Müüjale teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
8.9 Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
8.10 Ostjal on õigus kontrollida teda puudutavaid isikuandmeid, samuti neid muuta või paluda kõrvaldada oma isikuandmed registrist.
8.11 Müüja kinnitab, et kõiki e-poe kasutamise ja ostu-müügitehingute sõlmimise käigus teatavaks saanud Ostja isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.
9. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
9.1 Müüja vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Juriidilistele isikutele võimaldame 3-kuulist pretensiooni esitamise aega.
9.2 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, esitades dokumendi, mille alusel kauba ostu eest tasuti. Teade kauba mittevastavusest tuleb saata Müüja e-posti aadressil info@insystem.ee või helistada telefonil +372 53020891. Juhul kui ostja ei teavita kauba mittevastavusest käesolevas punktis sätestatud tähtaja jooksul, vabaneb Müüja vastutusest kauba mittevastavuse eest.
9.3 Kaubal puudumise ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamine.
9.4 Müüja vastutab kauba nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul arvates kauba kasutajale üleandmisest alljärgnevalt:
9.4.1 ühe aasta jooksul alates kauba üleandmise hetkest eeldatakse, et kauba mittevastavus oli olemas juba kauba üleandmise hetkel s.o. kauba kvaliteedile vastavuse tõendamiskohustus lasub Müüjal.
9.4.2 pärast aasta möödumist kauba üleandmise hetkest lasub kauba kvaliteedile mittevastavuse tõendamiskohustus ostjal.
9.5 Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Müüja ja Ostja omavahel kokku.
9.6 Müüja ei vastuta ostja süül kaubal tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittenõuetekohase hoiustamise või kasutamise tulemusena.
9.7 Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@insystem.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja kauba tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
9.8 Pretensioon kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates kauba nõuetele mittevastavuse puuduse avastamisest.
9.9 Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9.10 Ostjal on õigus nõuda Müüjalt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub.
10. TINGIMUSTE MUUTMINE, VAIDLUSTE LAHENDAMINE
10.1 Müüjal on õigus Tingimusi osaliselt või täielikult ühepoolselt ja ilma etteteatamata muuta. Muudatused jõustuvad alates nende avaldamisest müüja koduleheküljel heveren.ee . Kui Ostja esitas tellimuse enne Tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Ostja ja Müüja vahelisele õigussuhtele Ostja poolt tellimuse esitamise hetkel kehtinud Tingimusi, v.a. kui seaduses või Tingimustes on ette nähtud teisiti.
10.2 Ostja ja Müüja vahel, ostu-müügitehingu sõlmimisel ja täitmisel tekkivad vaidlused üritavad osapooled ära lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Ostjal õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Pronksi 12 Tallinn 10117, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks. Kohtusse pöördumise korral on Ostja ja Müüja leppinud kokku kokkuleppelise kohtualluvusena Müüja asukohajärgse kohtu. Lisaks võib Ostja pöörduda Euroopa Liidu tarbijate nõustamiskeskusesse.